THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, October 7, 2008

having u?!!


我爱你吗???我要接受你的爱吗???我应该爱你???还是放弃呢???
矛盾!!!很矛盾!!!超矛盾!!!
我不大敢接受你的追求??!!
我害怕!!!没勇气!!!
我害怕失去你!!!我害怕你.......
我怕不够爱你!!!
我怕没时间陪你!!!
我怕.....
这是什么???我到底在想什么???
怎么满脑子都是你???



YOU ARE SAD...BECAUSE YOU CAN'T HAVE HER/HIM...BUT WHAT YOU DON'T REALIZE...THAT THERE IS SOMEBODY ELSE WHO HIDES MUCH DEEPER PAIN FOR NOT HAVING YOU...

0 comments: